ooowe så sur eller jag vet inte sur kanske jag inte är..

Men oo så jobbigt iaf, jag hr insett att jag hade kunnat vara hos älskling nu vid detta laget eller iaf suttit på ett tåg om en timme :( sitter här och låsas gråter med Elvira och Lars. nu  måste jag vänta ända till 14 50 tills mitt tåg går och inte vara hemma för än vid tio.. 
Och nu till det stora frågetecknet om varför jag hade kunnat vara hemma nu, JO för att vi har PROJEKTARBETE och vi har ingen lärarlektion eller sal bokning på var vi ska vara och jag och Elvira hade lätt bara kunnat träffas på kvällen för att prata och diskutera och leta fakta om det vi ska göra projekt om, nej då bokar jag en biljet som inte kan bokas om för jag trodde vi hade viktig lektion idag. Men men nu får vi se det positiva att jag är i skolan och nu kan vi arbeta som tokar. 


:D 


men SNART är jag på tåget.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0