Morgon...

God morgon allesosammen :) jag vaknade vid tio vi har inga lektioner idag men lilla fröken Lind måste till skolan och göra klart lite saker till Tap project.

Idag är jag pigg och glad ;) behövde nog bara sova lite, Det är ju bra om man tänker på allt som ska göras idag.
det var även väldigt skönt att få sova ut tre timmar längre än jag brukar. fast bara för det kommer jag bli trött för att jag har sovit för mycket ;)..

Nu måste jag in i en varm dusch och sedan ut i det kalla snövädret, Ja det snöar :(:((:(::( stort ledsamt leende, här uppe är det ingen vår så tragiskt..
Men i morgon är det ju Torsdag ooowiie :)


Jag vill ha vår så man kan gå i bara en tjocktröja,.. Utan att frysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0