Känner mig helt slö

Jag orkar inte jätte mycket idag, har ingen fantasi så inte jätte lätt att fixa med bilderna som vi ska göra nu på lektionen.. 
När jag städade igår insåg jag vad de är jag har glömt att köpa som jag hade på min inköpslista till lägenheten ;) en sådan hand eller träd där man hänger smyckena på som finns på Åhléns, mina smycken är just nu lite var som helst och bara ligger fult ner på tvättmaskinen. så nästa gång man åker till Karlstad får jag införskaffa mig den :) Jobbigt att inte bra kunna åka i tio minuter och ha alla affärer, man måste planera en hel del nu istället. och inte glömma något.. 


 
Nu har vi slutat och det har tagit mig en hel lektion att skriva detta inlägg ;)... 
Ha en bra Måndag.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0