HBG..

Just nu är jag i hbg hos mamma och Kent :) Kasper ska snart komma hit med så ska vi äta och bara ta det lungt..
kanske sen ikväll träffa några av kaspers kompisar :).
Träffade Petra idag och vi åkte till Karlslundsbadet i Landskrona, fullt med folk iomed att de är sista dagen på sportlovet här nere nu ju. men vet var mysigt och roligt iaf vi satt mäst i ångbastun oh bara snackade skit..
har ju saknat henne massor.. köpte en ny snygg bekini iomed att min andra är hemma i sunne. men behöver ju alltid en ny då behöver jag ju inte köpa någon sen till sommaren.
Känns skönt att vara kvar nu ett litet längre tag man slipper stressa och man får gjort en massa.
Annars är ju två dagar bara till för resa oh nu har jag tre härliga dagar..

Mamma och Kent har gjort vid köket nu oh det blev snyggt, känns mer som ett "kök" nu oh de är ju helt utläcker. och inte nog med det har dem även bastu och sån dusch som kan bli som åkngbad tror jag de var och en låsas öppenspis.. snyggt har det blivit.. (är det nu bara för att jag flyttat hemifrån?? ) ;););) hihih

nu ska jag umgås med min Kära bror han åker tillbaks till tyskland i morgon =)..




Puss o Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0