Ansträngande..

känner mig relativt frisk, eller iaf fram tills jag skulle göra mat, då det tog på alla krafter (även om jag inte har gjort någonting idag). Jag orkade inte stå upp och var tvungen att sätta mig ner och ta matlagnignen i omgångar :( jag som känner mig relativt frisk är nog inte det iaf, för jag kan andras genom näsan och har bara lite ont i halsen och huvudet går i omgångar men inte trodde jag att jag skulle bli helt slutkörd bara genom att laga mat, hade lätt kunnat lägga mig ner i sängen nu och somna men det ska jag inte, får sitta upp och kolla på tv istället..

nu orkar jag inte skriva mer, ha en bra Fredagskväll :)

Kommentarer
Postat av: naddie.

tack snälla rara du! :)



hoppas du får en underbar helg!



kram

2009-02-06 @ 23:02:02
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0