Snön har kommit och hoppas den stannar!

Nu kom snön även till Sunne, japp Nu är det bara ner till helsingör som jag vill att snön ska bege sig. jag åker ju hem på fredag och då vill jag ta med mig denna snön här uppe, och ner till helsingör, fast jag tror inte att jag kommer lyckas med det så lika bra att jag tar bort de tankarna.

Men en vecka kommer jag iaf till att få njuta av den kalla snön.

Det negativa med att det blev halt och snön är ju att alla dem där raggarbilarna som är där ute och kör runder fort som bara den och halkar runder hela dagarna långa, jag A*skyr dem. De är verkligen inte coolt någonstans,. Kanske roligt för dem, men bara fram tills den dagen de har skadat sig själv eller någon annan för livet.

Nu ska jag hoppa i säng med skolböker i huvudet. Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Bloggen om Fröken Mandelström

Jag hoppas verkligen också att snön stannar och att det hinner komma lite till innan jul.



Nä, inte per post. Pappa har företaget här så grejerna åkte upp med honom. Smidigt. =)

2009-12-14 @ 22:01:40
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Bloggen om Fröken Mandelström

Okej, ända där nere..då förstår jag att det är en bristvara på snö där du bor. =)



Det är 30 mil från mig och föräldrarna. Brukar åka ner någon helg ibland.



Ja, sängen och tvn ska man gifta sig med, haha. =)

2009-12-15 @ 18:30:08
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0