Trött, Trött, Trött.

så trött jag är skulle kunna sova i en hel vecka utan att vakna, känns det som. Att vara sjuk är inte det roligaste och att inte ha sovit så mycket de senaste dagarna gör de inte mer roligt.  Är bara glad att jag inte började praktiken denna vecka då hade jag haft lite problem, eller hade jag fått gå och lägga mig redan sju. fast de har jag inte tid med.
Fast så är det ibland, :)
Min kära pojkvän kom hem i söndags, två dagar tidigare än beräknat,. Jag tycker det bara var super bra för då slapp jag vara själv i två dagar då Marianne stack i söndags kväll så det var bra tajmat..

Det kändes helt overkligt när Kasper♥ kom hem efter vandligsturen med sin syster och far, hade saknat han i massor men när han var iväg kändes de inte så konstigt att han var iväg på en semester utan mig, men när han väl kom hem kändes det som att han bara lämnade mig här hemma på något roligt som inte jag fick följa med på. hehe orätvisst ;) (kan tänka mig hur svärmor kände sig) Fast  jag hade inte klarat av att gå den turen i år och det är alltid bäst att han går det själv innan jag följer med och nu när han väl är hemma är det roligt att höra på hur de var. så nästa år blir det att vi förmodligen tar ner dit.

Puss kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0