har inte haft tid eller ork.

Varje gång jag har satt mig ner sedan sist jag skrev här har jag inte haft tid eller ork, När jag satte mig här sist blev jag helt omottivired efter en liten sak och ville bara inte skriva längre, Men så är livet ibland :P hehe..
Det har varit en hel underbar helg, För det första så kom ju min prins hem redan i torsdags, och i Fredags träffade jag alla ifrån Mitt gamla jobb, det var över ett år sen fast de kände inte alls som så långe.
De är lite synd om dem nu då alla bara slutar och runt två-tre är kvar i det gamla gänget, sen har rästen flyttat och många börjar plugga.

Kvällen började iaf hemma hos Christian, vi lagade ritkigt god mat som blev vitlöksbröd, klyftpotatis och marianerad fläskfile. vid halv två gick vi ner till The tivoli. Tack alla för en ritkigt rolig kväll :D

I lördags så kom Mette upp ifrån Kbh trevligt :D Hon snodde min bok som jag läser haha fast hon läser fortare än mig och jag kommer inte hinna läsa denna veckan så det blir nog bra att hon får den lite imellan.

biler på Fredagen har Maria men får se om de kommer upp några. Ha en fin söndagseftermiddag och kväll..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0