Det blev en fisk på mitt skissblock!

Hoppas ni har en fin dag alla!

Jag fick en uppgift där jag skulle skissa på Bokmärken till en bok som vi gör.
Jag sätter mig och skissar fick fram en del saker, men in mot lunchtimmen så gick det över till att bli lite andra saker än det som skulle bli ner skissat. Jag fick ner en fisk som faktist blev snygg men tyvärr till ingen nytta. uups har gömt pappret nu så att ingen kan se mitt konstvärk haha eller iof så har alla sätt det när dem gått förbi ;) men så är det ju man kan inte få 100% rätt skisser alltid ;). Nu i eftermiddag blir det klipp och klistra till Relevansdagen nästa torsdag, (mer om de den dagen.)

Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0