det är så mysigt att komma hem till en städad lägenhet och mat på spisen.

Att komma hem och det man behöver göra är att sätta sig på stolen och invänta maten, hur underbart är inte det på en skala 1 - 5.
Men detta kommer tyvärr bara att vara fram tills på fredag, Kasper♥ börjar arbeta igen på måndag och börjar veckan med kurs vilket kommer resultera i att han inte komma till att vara hemma på en hel vecka så jag kommer få göra mat var dag bara till mig själv not so fun..

i måndags när jag kom hem stod blommerna och sträckte på halsen och bordet var dukat med vin och god mat.
Blommorna är helt underbra oranga och stora, varför jag fick dem vet jag inte..  men alltid lika roligt och mysigt var gång.

Nu väntar filmen Hook på oss. .





 photo from weheartit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0