Aj,!

Vilken træningsværk jag har, vi var på boydpump igår och jag har inte trænat på två veckor nu, først var det ju Tunisien och sen blev jag ju sjuk, men gud vad de var roligt och bra træning.

Kolla vilken mysig och fin soffa från IKEA, kollar fortfarande i den nya IKEA katalogen på internet den kom ut idag så længtar tills den kommer hem till mig fast det lær ta ett tag innan jag får den. Kanske kan låna mammas ett litet tag.
Men iaf kolla soffan hade passat bra i vår lægenhet

Inte før att vi behøver en før vi har en soffa men hittar man något fint så hittar man ;) fast nu var det ju soffbord och skåp som vi behøver ;) hehe och sen tror inte jag att vi har råd med den iheller sætter inte ut pris før de var lite lite før dyr. Host..

En sådan vill jag ha sidan om vår tv bænk (som ær i samma færg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0