Fredagen med stort grill..

Riktigt härliga dagar med sol :) men när man fick höra hur varmt det skulle vara i helsnigör blev man avis, även om vi kunde sitta i linne igår till typ sju utan att frysa. Jag bara hoppas att vädret i helsingör håller i sig till nästa vecka, men det tvivlar jag på, varför skulle det de liksom? har ju alltid sådan otyr liksom.
men om jag ska vara ärlig så har det varit ett helt underbart väder i sunne under vintern.
Det har gått ifrån att vara riktigt kallt till att sakta men säkert stiga och det har aldrig regnat en dag och sen dagen efter snö utan det har varit en "naturlig" övergång med att de sagta gick uppåt till plusgrader så från -20 till + 15 är riktigt härligt. inte det där blaskiga först snö dagen efter regn och så fortsätter det hela vintern ;) även om jag har varit sjukt trött på snön så klagar jag inte längre. (även om jag så skulle vilja vara i helsingör  nu så får man väl vara glad att vi har plusgrader ;P )

Men nu ska  ni få se lite bilder ifrån igår.









Kommentarer
Postat av: Marianne

Åhh.. Skulle ønske jeg hadde vært der! Men, men... Vi tar det igjen snart!

2009-04-04 @ 20:32:36
Postat av: Jeanette

Härliga bilder :)

2009-04-05 @ 00:44:19
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0