En lyckad kväll..

Men inga bilder, eller Massvis med bilder fast inga jag har haha..
Bilder kommer att komma upp för det var massvis med fotografer ;)..
det blev en bra kväll med massor av skratt, även om det blev lite stressigt ett tag så funkader det.

Vi började vid Elva på förmiddagen att bära in alla stolar och bord till IDEUM och var inte klara med allt som skulle vara fixat fören vid fyra, och idag har jag träningsvärk fy vad tunga stolarna var då de är sådana jävla otympliga stolar som man inte kan stapla på varandra så två och två fick vi tar stolarna, Ett ord FY...
Idag fick vi hjälp av snälla patrik och säker en sak TACK. 

Ska se om jag finner några bilder så ni kan se annars kommer de upp lite på facebook men för er som inte har det kan jag lägga upp någon här :).. 

ha en skön söndagskväll .. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0