Välkommen till vuxenlivet!

min måste göra lista!
- Städa
- Diska
- Börja packa mina grejor till fredag,
- Fixa lite med inbjudan
- Prata med han som har hand om studentbostäderna
- Tvätta

Jag orkar inget av det. vill bara sova, o vad är klockan tre, ooowe..

ge mig natt jag ee förkyld o vill bara sova, men nu har jag ingen snäll mamma som kan tvätta, ingen diskamaskin som diskar och ingen snäll tjej som städar :( utan nu måste jag göra allt själv. (välkommen till vuxenlivet). Man tackar. :(..

/Johanna


Kommentarer
Postat av: Mats Lind

Så sant som det är skrivet, kunde varit skrivet av vilken vuxen som helst. Men man vänjer sig :-)

Kram Pappa

2008-09-29 @ 20:20:45
Postat av: Mattias

Syster yster.... ;) Inte e det lätt inte.. Vänta bara till räkningarna börjar ramla in en efter en också så får du kalla dig vuxen =) ses om några veckor sis

2008-09-29 @ 22:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0