Söndagen den sjunde i nionde.

Nu känns allting så bra =).. igår var jag på en "Fest" att alla blev fulla (på huum lite) och gick hem vid tolvtiden fick det att kännas som en riktig fjortisfest och att det slutade när det skulle bi roligt (ungefär vid den tiden man ska gå UT på ett diskotek t,ex) när klockan blev 12 var vi bara halva styrkan och de flästa hade kanske drukit lite mer än vad dem själva ville. När klockan blev runt halv två begav vi oss hemåt,
jag fick låna Malins cykel som hon inte skulle ha idag så det var riktigt snällt iomed att jag fortfarnade bor på andra sidan av allting och det känns inte alls så roligt att gå i trettio minuter innan man är hemma. så jag ska cykla bort med den senare. jag fick även se hur studentlägenheterna ser ut,
(kan visa er en bild som jag håller på att rita. men visar den i ett annat inlägg.)

Jag är vaken ganska så tidigt för att ha gått och lagt mig vid tre tiden men jag vaknade och kände mig riktigt pigg så då är det ju bara att gå upp =) jag är ju även van vid att man festar hela natten, och sen gå upp vid elva tiden och då har jag även nu fått mycket mer sömn en vad jag brukar. för de enda man gör nu i början är äta sova ära sova ungefär, och de känns ju bättre av att en ifrån trean på GMP (Grafisk medieproduktion) sa att de fortfarande känns som att det är de enda han gör. :/ men men allt löser sig blir ju inte mer än vad man gör det till och igår hade jag roligt och träffade många nya, så det ska nog gå..

ne nu får jag ta och äta lite..

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0