Sitter här hemma i min lilla gäststuga..

Idag har vi gått hela dagen, från 8,20 till 11,30 hade vi data och efter de garafisk design. vi fick börja med att göra arbeten direkt. och nu det första vi ska arbeta med är att göra ett nytt mönster, gå ut i naturen, fotografera, skissa hitta insperation. sedan ska vi utgå efter en bild och göra vårt egna mönster. jag har några idéer men måste tänka lite mer, vi ska göra detta fram tills julen, plus att vi kommer att ha två arbeten till tills julen, det ena är att vi ska få vår första "kund" som i dethär laget kommer vara fototvåorna på skolan där vi ska fixa deras portfolié där dem sedan kan ha sina bilder de tagit. vi kommer även att få arbeta med deras bilder till detta då.. det kommer nog att bli ritkigt roligt, sedan var det en till sak som vi ska göra tills jul, men kommer inte riktigt ihåg de nu och jag har inte pappret här framför mig.
Så idag var jag ute och fottade lite, för idag är typ första dagen som det inte har regnat :/ huum fast svinkallt är de och jag har inga varma kläder här uppe än.
Träffade även Malin idag, skulle hämta lite mat hos henne. sedan har det inte hänt så mycket mer, ganska lugnt nu i skolan men de börar att bli mycket mernu så snart sätts allt igång med massor att göra.

Ne nu ska jag nog ta och se på lite film eller lära mig lite pogram. som indesign kan jag inte alls nästan så man kan ju göra sitt drömhus eller något liknande nu när man inte har något att göra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0