Sega måndag, ge mig torsdag, och oktober.

Här är svinkallt här uppe och de är inte bara jag som tycker det. Idag hade vi en lektion som var Grafitsk form, där vi nu hller på med tre arbeten, en med att vi ska göra ett eget mönster, sedan ska vi även göra en inbjudan och affich, sedan ska vi även ställa frågor till fototvårona som vi ska ha ett arbete med eller vi ska göra ett till dem. nämnigen detas portfolié däe de kanha sina bilder i.  Men de sista med fototvårona ska vi inte göra förens i slutet men vi måste påbärja att ställa frågor till de nu för sedan försvinner dem på deras praktik. väldigt intensivt men även roligt, och svårt.

Så nu måste jag tänka ut några frågor som kan vara passande och givande för att få fram dem så bra osm mäjligt som person. Jag blev även vald (tillsammans med en annan i klassen) att bli klassrepresentant de var bara vi två som ville så då var det väldigt självklart =) hehe, men jag gillar det o hoppas jag inte tog på mig allt förmycket där ;) ne nu ska jag sätta mig och göra lite frågor.

ha en bra måndagskväll..

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0