nobady are so happy like me =)

Idag har vi inga lektioner så jag passade på att ta lite svomorgon så att jag sen kan vara i skolan lite längre, nu i skolan är där så mycket folk och de är inte så många salar som är lediga ingen mac data sal iaf så då är de bättre att jag kommer efter lunch och sitter kvar till sent i kväll i stället, så hinner jag packa lite, städa och kanske tillochmed att tvätta lite. Igår så var vi och kollade på film på skolan med vår klass, det kom inte så många, vi var runt 6 personer :/ men vi får hoppas på att de var bara för att vårt arbete ska vara klart i morgon eller torsdag (beror på vilken grupp man är i) som de struntade i det och pluggade istället. jag tänkte att jag går häldre till skolan idag och pluggar hela dagen lång.

Har precis ätit frukost och ska sätta igrång med städning och packning nu =) Oooo nu snart får jag träffa min kära älskling igen, ni förstår inte hur jobbigt de är at vara ifrån varandra i två vecor, :/ och det kommer bli fyra i november till december :/ Men det kommer vi klara helt galant och så får man tänka på min kära bror och hans flickvänn, just nu bor han i tyskland och hon i sverige men snart kommer hon flytta o då bor de på vars sin ända av jordklotet :/ men de klarar de fint och de är bara i ett år och mitt o kaspers är med bara ett år som jag kommer vara borta hela året och sen kommer jag vara hemma på LIA riktigt mycket =)
så nu vet ni hur det ligger till..



Städning och packning väntar..

JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0