Nothing are working,! on the way i whant it.

Oo Jag blir så trött när inte Mitt Illustator funkar så som jag vill ha det, okej inte för att de i skolan fungerade bättre men gaa, just nu blir jag så trött på mitt, vill ha de nya som kommer ut,. fast palla lägga ut sådär 20 000 för de..:(
Oowe varför vill inte illustator hjälpa mig lite och inte bara bråka alltid,. blir så trött vill inte ha ett svart träd och är det då inte så svårt att byta ut de färgerna till bruna, lika lätt som man gör det i ps (photoshop) . uuch vad de vill bårka med mig idag, kanske ska öppna min Grfiska kokbok o se om de skiver hur man ska göra för att inte illustator ska bråka med en, tror ni det står i boken?

Blää säger jag bara, ps är mcket lättare när man ska fixa färger, (nu när illustator bråkar) men jag kan inte fixa min inbjudan i ps så vill inte att illustator ska bråka med mig., :( får väll göra allt på injudan förutom att fixa färgerna. (det ska inte bra vara i en färg utan färgerna ska gå i skift så det blir mörkt som går ut till vitt fast i färgerna brunt,. lovar jag har testat allt känns det som. men men gaaaa, vill bli en hajare på illustator med :(...

ne nu ska jag inte sitta o klaga över mina pogram som inte funkar utan vara glad över att jag iaf har de ;).
 nu ska jag skriva allt på inbjudan o sen bara strunta i färgerna just nu..


Ha en bra dag!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Mats Lind

Hej, hoppas allt är väl trots Illustratorproblem.

Övning ger färdighet. Tips. alla "proffs" gör alltid bilderna seperat i PS och resten av dekoren i Illustrator.Lägg sedan in bilderna i din dekor.

Kram Paps



2008-09-28 @ 11:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0