Mötet med fototvåorna.

En riktigt rolig dag, Jag fick Sara ifrån tvåan tillsammans med Alexander där vi ska göra hennes portfolié. Vi ska inte börja med denna uppgiften förens om tre vekor då vårt ena av de två arbeten vi håller på med på Grafisk form är avslutat. Men jag har tänkt en hel del på hur Saras portfolié ska se ut och jag fick en ganska så bra bild av hur hon är och hur hon vill ha det, men nu är det inte det vi ska arbeta med så får lägga det på hyllan och ta fram det om tre veckor.
Sen efter de mötet med fotograferna fick vi arbeta med det vi håller på med, alltså vår inbjudan och affich till Gormet och Design. Jag har verkligen ingen ídé om hur den kan se ut, jag har gjort lite skisser, men så som jag vill ha blir inte alls bra när jag ritar det :( snyft. man vill även att det ska bli ritkigt bra för sen när vi ska ut på LIA (praktik) så ska vi visa upp vårat portfolié där vi har våra grejor i som vi själva har gjort, och då vill jag att detta ska bli iaf någorlunda bra så jag har lite att visa upp nu iomed att jag redan nu börjar söka LIA tills september nästa år. (bara för jag vill ha en bra arbetsplats).
Men jag får hoppas på att jag snart kommer komma på lite ideér på hur inbjudan ska se ut.
Men jag har en hel tågresa hem som jag kan sitta i indeign och försöka fixa till det lite.
nu måst jag börja plugga lite, (annars blir Isa sur ) hahah..
Ne ta tag i lite saker och så kommer de gå finfint=)


Ha det super.
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0