Moln :(

blöö blev inget fint väder, iaf inte nu, får hoppas på att det blir senare iaf. Jag hade tänkt att sätta mig nu och fixa med min inbjudan och affich. =) tror den kommer bli grym ;) får hoppas den blir det i illustrator med.
Det som HC gav oss att vi skulle göra var ju att vi skulle fixa en Affich till honom, men de enda är att denna affichen är inte bara en affich för att vi skulle få något att göra utan en utav våra afficher som vi har gjort (alla ska göra vars sin) kommer han att välja och ha som affich i hela landet eller ja där han sätter upp om sin utställning som han ska ha nästa år. WHAT vi på Broby grafiska ska göra HANS ooooo vad då ångest över att man vill göra något så bra som möjligt så att han väljer ens, tänk att ha det i sin portfolié, =) det ni ;) okej inte för att jag tror han kommer välja min men bara tanken att vi ska göra en till han som han sen ska använda. (inte för att de är så många som vet men han är men alla vet iaf vad IKEA är.. hahah..
Nej nu ska jag ta och börja på min inbjudan.. =)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0