Min tur nu, att bli förkyld.

Jaha nu var det min tur, nu när alla i klassen börjar bli friska, Jag hade ju nästan räknat ut att de en dag att jag med skulle bli förkyld,. :( fast jag vill inte bli det inte nu, och alla i klassen har varit det typ i en månad nu o det vill jag verkligen inte ha. hoppas på att det gå röver snart.
det var precis en jätte fin solnedgång men jag hann bara få tre biler för sen försvann den bakom husen och skogen. den var helt rosa och lilla riktigt fin. jag orkar inte lägga in bilderna nu, är riktigt trött, gick upp vid nio även om jag var ute igår, så idag blir det tidigt i säng, ska plugga lite i morgon med men får se om jag pluggar i skolan eller om jag gör det hemma, kan komma tidigare på måndag iställer i så fall.

jag har kommit åp en till sak som jag önskar mig i födelsedagspresent, en vattenkokare och en sån tekanna riktigt praktiska saker när man ee förkyld ;)..

Ooo nu är det bara 6 dagar kvar till Kent och Kasper Kommer upp :D och det är bara fyra dagar kvar tills jag kan hämta min nyckel till MIN lägenhet ooo längtar.. :)


JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0