Hemma i helgen som var.

Det var riktigt mysigt att komma hem tillÄlskling nu i helgen, jag fick riktigt god mat som han hade lagat, tre rätters och som förrätt var det en hjärtformad macka med en laxbit som han hade rullat som en ros =) ritkigt fint. fick även blommor nere på stationen så söööt.. Jag vet inte hur jag ska kunna göra detsamma utan att sno hans idé.. huum men jag lär nog hitta på något..
Helgen var riktigt mysig och jag orkar inte skiva mer om den nu.
Träffade även 253 i lördags riktigt roligt att träffa alla igen =)..


ucch jag är riktigt trött orkar verkligen inte skriva mer nu, men jag skulle bara skriva och säga att jag lever o att helgen har varit så mysig. skriver mer i morgon..

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0