Godmorgon!

Ni kanske redan har varit vakna ett bra tag men inte jag, det är ritkgit skönt att börja vid tolv tiden, iallafall nu i början,. jag hade tänkt att gå utt till "centrum" huu byn och se om de hade något roligt, nu innan skolan börjar. I morgon ska vi ha nollning, vi skulle ha köpt på systemet innan och sen skulle vi träffas vid halv fyra på onsdagen. hum ja man undrar hur en nollning ser ut här, men man får ju bara hoppas på att den blir rolig=)..
Att vakna och ha fått världens sötaste sms av älskling gör en så lyklig. nu längtar jag bara så mycket tills jag kommer hem den 18 september. Ne nu måste jag in i duschen och sen begemig..

Hejsvej
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0