Godmorgon på er alla där ute i detta kalla land

godmorgon på er, jag sitter här med ja tussen tals kläder på mig, en halssduk och vantar som jag är så sjukt glad över att jag tog med mig, för jaglovar här uppe dröjer det inte länge till sen är det minus, och jag som tyckte det var så varm i mitt lilla hus för någon dag sedan stängde av mitt kära element som gör rummet varmt, kom på det för sisådär en halvtimme sen att just det ja jag hade ju stängt av det. så nu sitter jag här med allt på bulltat för att inte frysa i det kalla Sunne som snart säkert har snö. =) hur varmt är det nere i helsingborg? eller nereåtlandet? jag har ingen termometer men jag tror att de under 10 grader. ;P ..
Idag ska jag inte göra så värst mycket, städa och gå och kolla på det underbara inredningsbutikerna de har här, de har typ fem stycken med ritkigt snygga grejor, och i sunne har de alla dessa butiker med den snygga inredningen :) wiie..


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0