Gaaa, inget vill som jag vill.

jag fick ett väldigt stort problem innan, altså idag ska jagnog inte göra någonting jag ska nog bara låsa in mig och hoppas på att jag inte gör något mer konstigt. jag har på något sätt och vist fått bort mitt bit torrent på datorn och så har jag fått ett annat som inte funkar :S hjälp.. och så när jag skulle skiva i bloggen får jag RITKIGT stor text och när jag publiserar det står det över alla andra inläggen mysko jag vet inte vad jag gjrode. jag ska nog inte vara vid datorer idag, för jag lovar att jag säkert kommer ta o göra allt fel idag på skolans datorer med. uch nej vill inte äns tänka på det. börjar tolv idag och sen har vi nollning, får se hur lykat de blir. men jag tror inte att jag kommer skiva så mycket idag, kanske skiver en gång till när jag är i skolan, annars får de vänta tills i morgon för jag lär komma hem sent i kväll..

Johanna


---------------
Inget vil som jag vill, vet inte om ni kanse detta inläget äns. för jag ser det när jag trycker upp min sida här inne i bloggen men om jag trycker upp den utanför som om jag tar ett nytt fönster och skiver in min adress kommer inte detta inlägget upp :/ huuum jag blir så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0