Bra låt, gammal men endån bra.

Jag har haft denna låter riktigt länge på min dator men inte fören nu har jag hört den, och den är bra. annorlunda.
texten har inget med om att jag mår så nu eller någonting i den stillen för annars kan man ju gilla låtar bara för de men nej denna är bara bra.. =)
 
Nomy- i died by you!


Nu har jag kommit hem och jag ska fortsätta att plugga kom på att jag har tio frågor jag måste svara på tills i morgon. upps hade jag helt glömt så sitter med de nu, men annars är jag helt klar med min inbjudan och affich det ska bara tryckas ut och jag ska göra en förklaring och redovisning tills på måndag.


ni får sova så gott sen ..

johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0