Victoria Secrets Vinter visning!

....Kommer att bestå av en så läcker Bh, Jag tror att ni flesta redan har sett den men måste bra lägga upp den här med. Hur underbar kan det inte vara med en Diamant bh? Ja hade lätt velat ha en sådan bh, eller tänk att få bära den en dag.
eller varför inte äga en, oo, fast jag vet inte om jag hade vågat gå runt med en bh som var hade varit värd 36 miljoner. (Inte för att jag har eller vill ha så mycket pengar.) 

men bh är iaf jätte snygg, vad säger ni???





Nu ska jag gå och packa upp mina nyinköpta gjrejor, Jag kan inte ta bilder på det för jag har min Kamera hemma hos Kasper.

Ikväll ska jag äta ute med Kent och Mamma, får se vart vi ska äta =)
måste gå

Pussoch Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0