the best.

Igår kom vi hem ifrån Kryssningen, Den var helt underbart mysig, Vi bodde på våning 10 alltså längst upp, (11 är översta men där är bara biografen och konferansrum).
Söndagen kollade vi på Narnia i deras biograf bara och så åt vi,.
Måndagen hade vi kommit till Oslo helt underbart, fast de var Kallt.
Vi kollade på slåttet, fartyger fram som seglade eller försökte komma till Nordpolen vi var även i parken kommer inte ihåg vad den hete v någonting :P. med en massa skulpturer..
Vi gick på båten igen vid fyra, de var kallt och började blåsa riktgt mycket.
Vi åt på Bloe något riktigt fint  och mysigt ställe och så god mat, till efterrätt fick vi valnöttskaka och glaserade valnötter med vaniljglass helt underbart gått. Jag fick även en liten födelsedagspresent (till) av Älskling. ett RITKIGT fint armband i silver.
natten där var väldigt guppig så att säga hahah blåste riktigt mycket, man kände när man åte upp på en våg och sen kände man bara hur man landade pang hahah men de var mysigt de med ;)..
Nu ska jag iväg och träffa mimmi i helsingborg så måste göra vid mig,..
Men riktigt fin födelsedagspresent :D TACK.... helt underbart mysigt, nu berättade jag bara i små, snabba detaljer.

Jag kommer lägga in bilder sen när jag får in de på min dator..


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0