someday you don´t whant to go up from the bed.

Uch det var så mörkt ute och jag undrade om klockan verkligen var halv åtta. för dagarna innan vaknade jag av att solen var igenom gardinerna men idag var allt bara mörkt. kollar ut och de är värsta dimman ute. uch så kallt och så fråst på rutorna. (När kommer snön?). 
men denna låten på MTV så piggnade jag till och gick upp..  



Idag har vi ett studiebesök på TETRA PAK och ska efeter det ha Gdata och idag ska vi ha sista lektionen med PS inom det lätta sen blir det svårare. ska visa vad de är vi gör nu lite. de är lätt men de ser svårt ute..
fast sen ska vi gå in i detaljerna och lära oss svårare saker och inte bra grunderna :D..

Nu måste jag äta lite frukost.

Johanna

I morgon älskling =D.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0