Rumänien!

 har just nu kollat på nästan alla våra bilder ifrån rumänien när jag var där med skolan för tre år sen tror jag kommer inte riktigt ihåg när men någon gång i 2an.


Det första vi möttes av vad trasiga hus.


Spanjorer, italienare som också var med. (EU projekt)

En lösgående häst, de såg man överralt.


Även lamm.


Detta är ett fängelse :S jag minns allt som om jag precis har kommit hem där ifrån. men de var tre/två år sen


häst och vagn med en fattig liten pojke (hämskt.)


Vi alla ifrån sverige som var med.



Maggan och Jag i en buss på en dagstur till bergen.


Vi "elever" barn som var med.



Avsked.
jag tror inte jag har visat alla bilder ifrån rumänien innan  och nu när jag tänkte på det ville jag braa lägga ut lite fler bilder här, men som sakt det var två/tre år sedan vi var där nere med skolan, i ett EU projekt som vi var med i,  om att göra europa friskare inom hälsa och kost. det var vi fyra tjejer som fick åka ner till rumänien. riktigt glad över att jag fick det med just de underbara tjejerna=) (ibland ska man ha tur)
sedan har vi även varit i budapest med skolan fast då var hela klassen med, fast  det var lika roligt de fast jag har inte så många bilder därifrån :/ 
en annan dag kanske ni även får se de bilderna.

Nu ska jag förbereda mitt tal som jag ska hålla om min inbjudan och affich på måndag..

Ha en bra kväll =)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0