Kryssning Till Oslo Nu =)

Om någon timme åker jag och Ælksling Ner till Køpenhamn før att sen gå på båten till Oslo.
Jag har haft fullt upp nu enda sedan jag kom hem. fyllde år i fredag, ochigår var jag hemma och høll fest før slækt och lite vænner.
Jag har fått en massa saker som jag ville ha.
tv, Objektiv, externhårddisk, spargris, smycke, vinglas, våffelgærn, och en massa mer saker, Jag har inte fått Min present av min ælskling æn jag ska få den i kvæll eller i morgon nær vi ska æta oo så nyfiken jag ær...
någon som vet vad jag ska få??? ;) hihi

Jag kommer inte skriva mer nu førens vi ær tillbaka i helsingør på tisdag. Då jag inte vill sitta vid dator dær utanbara ta det lugnt och mysa =)


Hørs nær jag ær tillbaks..

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0