I natt kommer snön (förhoppningsvis)

Olalla,, den snön som kom igrå försvann lika sanbbt, men i natt ska det snöa hela natten och bli snökaous hoppas bara på att det kommer att hålla i sig ett litet tag så mysigt de hade varit att ha snö på halloween =) eller vad säger ni?
Idag har vi haft ps med mer ingående inom de, hela dagen satt vi framför en dator och RiL som vi har i det nu är sträng med att vi inte får ha huvudbonader inomhus, inte sitta på internett och kommer vi försent får vi utskällning, bra på ett sätt men ibland kan det vara bra att gå in på internett och bara kopla bort bilden i någon minut för när man sen kommer till bilden igen ser man saker som man inte såg innan. (fast vi får lov men han blir sur).. hehe men de är bra på ett sätt.

Nu ska jag sätta mig och arbeta i Illustator lite, Allt de som jag missade när jag var ledig måste jag ta igen nu.. :)




Kommentarer
Postat av: Becca

nej fy, men snö kommer slask och det gillar inte jag ! haha(;

2008-10-31 @ 20:50:41
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0