har ni någon gång känt en längtan.

och när sen den längtan man har kommer till en ? hur glad har ni känt er då? just nu känner jag mig så glad, I helgen kommer Kent och Kasper upp med mina grejor till min lägenhet, jag får träffa min underbara älskling igen och mitt internet har blivit normalt igen så vi kan snacka normalt utan att jag loggas ut. 
En längtan som är så härlig, att man vet att den kommer slå in och de är snart. nu är det bra två dagar kvar och inte nog med det, på fredag skulle vi ha gått i skolan till 15,20 men hon som skulle prata om lian kunde inte så vi är lediga HELA dagen oo just den dagen jag verkligen behöver vara det med de känns härligt. =) 

Jag är helt underbart glad. 

Nu ska vi ha PS och jag ska börja göra det nu så att jag kan få gå lite tidigare, jag måste hämta ut min nykel till min lägenhet och då måste jag gå tidigare för dem stänger halv fyra och de öppnade vid två. lönt att ha öppet i 2 1/5 timme.. men men så är det här i sunne och de är bara att vänja sig vid att alla har öppet vid de konstiga tiderna.. 


Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0