Halloween :)

Har precis kommit hem ifrån byn/stan/centrum ore whatever it calls, med Isa, Alexande och Victor. vi handlade lite mat och halloween grejor tills i morgon då det är halloween fest i våran matsal.
vad jag ska vara får ni se i morgon då jag förmodligen kommer att ta bilder innan som jag glömde på min maskerad men de var så mycket då men nu ska jag försöka att hinna med det. =)

nu ska jag berätta om våran lektion vi hade idag,
Det var så att vi skulle göra en presentation om ett typsnitt, i form av att de var en person med personlighet, tex, om man valde Arial (ett vanligt typsnitt) så skulle vi skiva och berätta och beskiva hur Arial var som person genom hur de typsnittet ser ut, som vi valde ett lite mer barnsligt typsnitt där vi såg oss en tjej som var mellan 10-12 år som bor i amerika,. lite svårt att förklara men det var roligt och man såg helt plötsligt alla typsnitt på ett annat sätt.. =)

nu måste jag fortsätta med min matlagning.. kykling med potatiskroketer, efter maten ska jag in till Alexander..

Ha en bra fredagskväll.
(redan fredag jag har ju bara varit i skolan i två dagar, känns konstigt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0