Halkar runder o tappar väskan, allt bara för att komma hem!

Haha ja en lång färd hem men nu är jag hemma i sunne igen, det har snöat, I OKTOBER, i SVERIGE oj då de var jag inte van vid haha men de mesta har smält här uppe men lite fanns det allt kvar på bilar :P mycket lite så som de är i december nere i hbg.. ;)
jag mötte Alexander på tåger ifrån kil till Sunne, så det var trevligt att få lite sällskap. jag fick även snö på mig när vi kom till sunne för att jag envisades med att jag gillar vintern med snö medan han är helt på motsata riktining.
snö är ju så underbart mysigt som hälst, om den stannar och ligger kvar.. =) hihi men vi alla är olika o de är bra det..

Nu ska jag packa upp lite saker och sen måste jag hoppa i säng för i morgon är det skolan som gäller.


Puss o kram

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Tack så mycket, vad glad du gör mig! Ha en fin kväll! Kram :)

2008-10-29 @ 22:49:26
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0