Godmorgon på er alla=)

Nu har Kasper och Kent precis åkt. :( ensamt o tomt blev det nu.!
Men nu är min lägenhet nästan klar allt är på plats utom matbort, stol och ett soffbord, humm ja var ska jag äta middag o frukost någostans? jajaj jag kommer lösa det. Kent och Kasper kom upp vid 1 tiden o fredags och sen dess har det varit fullrulle. Kent följde med mig till IKEA i går. Riktigt snällt. =)
Jag fick även min födelsedagspresent, en LG 32 tums LCD TV, av Kent, mamma, Mattias och Farmor TACK =D 
så glad så glad. 
jag kommer att lägga upp bilder snart på hur min lilla lägenhet ser ut. men just nu orkar jag inte det. 
Är glad över att kent ville köra upp med mina grejor även att mamma inte kunde, för annars vet jag inte hur de hade gått, jag hade väl fått sova på golvet ;) tss nej men tack :D 
nu ska jag göra lite frukost och sen måste jag åka till skolan och fixa med min redovisning som jag ska ha i morgon.. 

Johanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0