13;53!

Då går mitt tåg, upp till sunne..
Jag har fått tillbaks min dator :D de var en massa skit på den men nu är den fixad plus en massa adobe pogram :D. TACK MARTIN, så nu får jag ta hand om den lite bättre kanske ;) haha..
Men nu har jag en massa arbete som jag måste sitta med i helgen och arbeta med. jag vet inte när min design kommer men jag ska se till så att jag fixar den mellan mina arbeten.. så den kommer så fort jag är klar =)..
nu måste jag fortsätta att packa lite jag får inte med mig hälften av vad jag måste ha med mig hem :/ men får ta det nästa helg jag komer hem, och sen kommer mamma upp den 15 så då kan även hon ta med sig en del.

Packning som gäller. =)


tack Älskling, You make me smile.


Kommentarer
Postat av: Petra

skönt att ha dig här nere, gumman. Får ses när du kommer hem igen :)

2008-10-29 @ 15:12:30
URL: http://pettan.devote.se
Postat av: Martin

Kul att datorn fungerade :-)



2008-11-10 @ 16:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0