skor

Har varit på väla idag och köpt skor till jobbet, dem jag har är inte alls bra längre, så jag gick till stadium där jag hade fått pengar till att köpa skor av jobbet,. jag fick värsta profisionella hjälpen haha fick kolla ut vart jag la min tungd när jag står och så fick jag hoppa och böja mig ner för att få ut ett par skor som passar min fotbygnad så att mina ben tar så lite stryk som möjligt när jag går och springer i trappor som jag gör. det blev iaf ett par Nike air zoom elite + haha för 1399 kr men jag betalade bara 500 själv för dem =D billiga skor det hahah.. hoppas bara att jag kommer trivas i dem men det kommer jag säkert det kändes som att dem var gjorda för mig satt hur bra som hälst. nu kanske jag orkar springa mellan portarna på B-dan igen ;) höhö (har blivit lat ja).
image337


Jag lovade även er lite bilder ifrån helgen, hann inte lägga upp de igår..
men här kommer några.
image340

Ne nu blir jag så trött på att ladda upp bilder de tar tusen år.!

You are the best and i´m so happy to have you by my side.
image349

Alex C. ft. Y-Ass - The Sweetest Ass In The World

-Johanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0