Obeskrivligt

Sitter hemma hos Kasper just nu, han ær och trænar något infør examen på torsdag, och jag ska plugga lite till kørkotet hade jag tænkt.
igår var jag och kollade på en fotbollsmatch med Charlotta och Sebastian sedan gick jag hem till Kasper och vi gick ner och grillade på stranden, nu ær det sommar strålande sol och varmt så hærligt. synd bara att Kasper inte har någon balkong i sin lægenhet men han kan ju inte ha allt ;) hihi, Tycker om dig med.
ne nu måste jag plugga lite, får se om jag stannar hær tills Kasper kommer hem eller om jag drar hem.
jag har lite nya bilder ifrån kameran, men har inte de bilderna hær så ni får se dem i veckan.
ha nu en riktit bra dag i det underbara vædret, sjølv får man ju sitta inne och plugga..

-Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0