Jäkla ungar.

Så trött jag blir, kan man inte bara få ha sin cykel ståendes ifred utan att den ska bli nerkastad eller dem gör punka på den. idag när jag skulle till jobbet, och skulle ta min cykel som jag hade stält på ramlösa station icoh med att jag sov hos Kasper, så var cyklen borta, jag blir så sjukt sur och får då springa hem för att hinna och inte nog med det skulle besiktningen komma och kolla oss på jobbet så jag kunde ju inte komma försent så fick springa till jobbet efter det med,. trodde att någon idiot hade snott cyklen men sen kom jag att tänka på att ungjävlar (fjortisarna) brukar kasta ner cyklar ifrån ramlösa station ner på gatan där nere, så efter jobbet gick jag dit och kollade, efter att mamma hade sagt att hennes kund hade sett fyra cyklar som hade blivit nerkastade, gick dit och kollade och visst var en av dem min så glad jag blev. Mamma har iaf varit jätte snäll även om jag sa att dem hade blivit snodd, hon gick in på internett och kollade efter ny till mig och sig själv så ikväll ska vi kolla på en cykel till henne eller så blir den min. och så får vi se hur bra min cykel är efter fallet ner ifrån ramlösa. (jag och mamma dela cykel nu fast vi dåra cyklar mycket så vi behöver en till) Men jag blev glad att den inte var snodd. Kent ska fixa cyklen så den blir hel igen ;).. ni är guld värda...

Igår gjrode jag inte så mycket var hemma hos Kasper hela dagen efter att vi åkt hem till honom på lördagen, mamma blev jätte glad för presenten, hon fick ett presentkort på electa med bad där det var ansiktsbehandling och sedan en helkroppsmassage värde 895 kr.

Nu ska vi köra ut och kolla på cykel,

-johanna


Kommentarer
Postat av: lovisa

hur tänker man när man kaster ner en cykel?

2008-05-19 @ 20:19:41
URL: http://loviiissaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0