Snö

Fortfarande lite snö ute :( och svinhalt på gatorna där inte solen har lyst. hölt ju på att trilla tusentals gånger då det var lättare att inte ha fötterna i marken än att cykla för det var när jag skulle stanna som jag nästan alltid trillade ; ) hehe någon gång vill jag vara den som sitter inne i köket och kollar ut när brevbäraren försöker komma fram på en hal trottoar, då ska det vara jag som sitter inne i varmen och kollar ut när dem trillar (inte för jag har trillat ÄN men bara för det kommer jag göra det i morgon haha ).

Nu måste jag iväg igen har precis kommit hem ifrån affären :( och nu måste jag sticka o ta hand om barnen sen så ska jag skicka iväg verksamhetsplaneringen som jag inte har fått iväg en (tanken på att jag fick reda på det i helgen).
men nu måste jag cykla ner till stan, tar cyklen idag inte så jätte kalt ute (än)..

- Johanna ;)

(Smileee)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0