Fest med 253

Nu var det en vecka sedan jag bloggade :/ hummm, fast ska jag skrev ett innlägg minns inte när med tror de var i onsdags men det blev aldig registrerat och så det försvann :/ o sen har jag varit almänt trött och vädret har gjort att jag inte har årkat bli mottiverad till någonting. ska ju bara säga att i Måndags höl jag på att ge upp om inte Emma hade varit klar med de jag har i slutet på min runda så hade jag gett upp, jag tvingade mig igenom en del som man måste ta med cykel och sen skulle jag ringa Emma och säga att jag inte klarade mer men då hade hon redan gjort allt silken lättnad altså, och det var inte bara jag som hade det jobbigt, Frida hade satt sg i torkskåpet i en halvtimme när hon kom in efter sin runda och även dem andra hade frusit som mig och höll med på att ge upp.. för er som inte vet hur vädret var här i helsingborg i måndags så var det snöstorm och ritkigt kallt. ;s. (inte så vana vid det här). Men det gjorde iaf att vi var bättre utrystade för veckan och i går när ja var i påarp igen hade jag kängor på fötterna för att inte bli blöt o det kan jag säga var riktigt skönt =).

Ritkigt trött efter denna veckan och igår / natt var jag och festade med 253 (jobbet) riktigt roligt och vi var på the tivoli fram tills dem stängde vid fem, jag som sedan skulle upp igen vid åtta för att åka till swedala outlet och fynda lite, och det kan man ju säga att jag gjorde, kom hemmed två par byxor ett par, Victoria Beckham och ett par miss sixty, en tjocktröja, två par strumpor och ett par vantar. =)..

Nu väntar jag på att mamma och min bror ska komma hem så vi kan äta, påskmiddag idag igen, vi hade även det igår på jobbet. meen det är ju gått så det blir nog bara bra.
skulle baka när jag kom hem men jag somnade så får se om jag gör det efter maten, beror på hur mycket kent o alla andra hur mycket dem vill ha min kära kaka..


Saknar dig, snart kommer ni hem, =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0