Barnen

Jag har inget tålamod känns det som, iaf inte när man är trött, barn som inte lyssnar och jag vill bara hem och sova, så sjukt trött, skirikande ungar o ja en utmattad Johanna blir resultatet efter de, visst jag trodde att det skulel bli mer kaus än vad det blev, men barnen hjälpte faktist till med att städa undan och och att göra chokladbollar fixade dem galant :D, men sen efter, en hade låst in sig på toaletten tre hade försvunnit (var på toaletten på andra sida) och så alla andra barnen blev helt busiga och bara hoppade runder, jag är helt slut nu, fast det är ju riktigt roligt med alla barnen är ju inte busiga, vissa är ju så grymt söta =)..

Men nu ska jag kolla lite på tv, eller kankse 2900 happiness de har ju slutat att gå på tv 3 nu utan man kan bara se det på deras webtv som jag tycker är ganska bara men dem lägger bara upp på måndagar och så hela veckan framåt då har man ju sätt klart allt som jag idag tisdag ( har ett avsnitt kvar ) då måste jag vänta ÄNDA tills på måndag igen haha men de kan ju vara lite skönt med ..


- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0