Vilken kommentar.

haha när jag precis var på väg hem ifrån jobbet så sitter där fyra / fem killar på ett staket och jag ser hur de viskar o hör de säga ska vi säga det ska vi? och sen när jag går förbi är de blixt tysta men när jag har kommit där ifrån en liten bit skriker de, City mail , city mail, city mail Ni är så sköna, kan inte jag få börja jobba hos er? jag vill med ha det SKÖNT.
haha vad var de där för något att vi har det skönt? vad har dem fått de ifrån haha jag bara gick vidare och skrattade för mig själv. barn altså. 

ne nu måste jag äta lite sen ska jag iväg igen. o ikväll blir det ju Fotboll. kom igen nu sverige. (fast jag tror inte att de klarar det ärligt talat :( )



Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0