Typisk midsommar!

Grattis till er som köpte en säng ifrån hästens innan idag.
Nu börjar man ju vara van vid att det regnar på midsommar, För hur många midsommar har det inte regnat på ?
Och denna midsommar är den första som jag är hemma i helsingborg på, annars brukar jag vara på aspö, och jag minns faktist inte senaste gången jag var hemma så det är många år det. Jag saknar Aspö faktsit, ligga och sola bada och bara ta det lugnt  + en svensk midsommar allt stress bland alla familjer och alla vi ungdommar och barn, men ja det ska faktsit vara roligt att vara hemma detta året man kan ju inte alltid göra samma sak måste ju förnyas ;) höhö..

ne nu ska jag vara hos borge snart för han ska ha midsommarfest =) wioho skojigt.
och jag har inte bestämt mig vad jag ska ha på mig än så.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0