till Sthlm

Nu har min älskling åkt till Sverige för att cykla vättern runt nu på lördag, torsdag till söndag :(. Men jag ska upp till sthlm med Jobbet på fotbollsfest vi ska åka 05:24 ifrån LUND på lördag morgon och i morgon (fredag) ska jag på grillfest, huum tror ni jag klarar det? haha kan ju gå direkt ifrån Grillfesten haha ne det kommer inte gå så bra då måste hem och sova lite, även om jag kan sova på tåget upp.
ikväll/natt kommer även micke och dem hem ifrån semestern så sista natten här hemma hos dem, har faktist varit ritkigt skönt att ha en hel lägenhet för sig själv.
nu fick jag ett litet avbrott här för hundarna började leka men leken blev på lite för stort allvar då dem började bita på varandra :S hundar alltså så nu fick dem ingte leka med bollen längre så nu har jag fyra sura ögon på mig haha, men jag måste ju vara sträng vill ju inte att dem ska bita i söndervarandra, (kom ihåg att den ena är en jakthund så dem har det i blodet)! men nu blev dem lugna. Jag ska aldrig skaffa hund vilket arbete, det tror man inte det är men shit altså, trodde inte det skulle vara så kämpigt hahah fast nu är det ju ioför sig två och stora, men nej ingen hund för min del.

nu måste jag städa innan dem kommer hem ha en bra kväll..


JOHANNA


I´m missing you my love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0