Fotbollsfest i Sthlm

Jag är hemma ni kan vara lugna ;) sthlm var så sjukt roligt. det började med att vi åkte hemifrån mig vid ja tjugo över fyra pga att lilla jag försov mig, vaknar utav att mian mobil ringer men jag såg inte vem det var så jag trykte av det, (var inne i drömmarnas värd). men dem fick iaf tag på mig runt fem över fyra och efter de kan jag säga er att jag var snabbt uppe haha men elli o christian körde bara och hämtade anton först så ingen skada skedd. väl på tågt till Sthlm sov man typ hela resan upp. väl uppe var det snabbt in på fotbollsplanen och spela första mathen´, jag som målvakt? huum ja det gick ju som de gick och jag fick en boll på tummen och skadade den haha ovanligt? tss så ja där gick jag med en lindad hand o hade ont. Jag och Elli testade sumerbrottning riktigt roligt men vi vet inte riktigt vem som vann.
Men fotbollen gick inget vidare förlorade en och vann en, men vi gick inte vidare men nog lika bra det, vi tog första bussen som gick till vårt hotel och ja hotel kan man alltid bli överraskad med, men inte trodde jag att vårt hotel skulle ligga i ett industriområde, trodde vi hade kommit fel men nej det hade vi inte. Jag och Elli fick ett eget rum medans Christian och anton fick dela med 10 andra killar haha, + delad dusch och Wc. Jag och Elli får lyxvitsen med eget badrum och "värsta"  Tv (för att vara på det hotelet alltså haha en liten plasmatv eller något i den stilen var det iaf. så förfesten blev ju på vårat rum. vid fem tiden skulle vi ta bussen till festen där vi skulle sse Sverige - Spanien. Jag han se matchen tills kl blev sju då jag blir utkastad av vakterna, huum ja dem tyckte jag var för full hahah jäkla hårda vakter där uppe alltså, men jag fick snabbt komma in igen då vakterna bar så hämskt mycket om ursäkt för att dem inte pratade med mig först (om hur jag mådde då jag var hundig och trött) ;) tss.. men sen har jag nog aldrig varit med om snällare vakter fick mat och ja vad jag ville ha utav dem =).. efterfesten blev på vårat hotel rum och slutade inte föresn vid fyra tiden av att grannarna började banka på väggen och att Christian, Anton och Emma somnade på vårat rum. vi som tre personen i en 90 säng ? han ni lyxats med det någon gång? nej  men vi gjrode det jag sov i mitten Anton längst in och Emma i kanten, och så får vi ju inte glöma Christan som somnade på Golvet.
Riktigt rolig helg o tack alla ni som gjrode den så rolig med =). 
 
Måndagen på jobb var ju inte allt för rolig, kommer in och cp mycket post och jag som har en skadad hand, ja det gick som det gick men nu är iaf allt ute ;) o handen är lite bättre nu. sägen bara stackars hon som hade min runda idag. ;)..

nej nu måste jag bege mig hem med min kära dator sen ska jag sova en dag i morgon med..


JOHANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0