Med ælskling hos hans førældrar

ælskling sitter och kollar på fotboll Brønby spelar o då måste man kolla på det ;) tss Vi har inte gjort så mycket idag bara varit hær hemma hos hans førældrar och jag har bakat en kaka, sen får vi se vad som hænder i kvæll.
En vecka kvar sedan har jag semester, så skønt det ska bli, åker till Østerrike och Italien med Ælskling i tre veckor och jag har fått se många fina bilder på dit vi ska idag. =) har æven en hel vecka som både jag och skat ær lediga så då ska vi till glassbar och jag ska inhandla lite saker till semestern tror jag.
fast denna veckan på jobb kommer bli jobbig så det ska bli skønt med semester.
Ne nu ska jag gå och sætta mig brevid skat o kolla på fotbollen.

Ha en bra søndagskvæll


Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0