Baka en kaka.

Haha okej ja bakade en kaka till jobbet i morgon, men jag har bakat väldigt mycket på sistone men ingenting hem,  (till mamma och Kent)  så när kent nu kom hem och kände lukten han bara ooo så goot. humm ja fast denna gången var det inte till er i häller. men jag sa att om han är snäll så skulle det NOG bli över till honom med, haha och nu har an fått dille på det och säger nog hela tiden och jag har en kaka till jobb som inte är hel, men jag hoppas att den duger iaf dem får ju en fika ochdet är väl det som är huvudsaken ;).
Jag saknar min Älskling så mycket.
Nu haar mamma gjort mat så nu måste jag upp o äta...

Ha en bra torsdagskväll ;) och festa inte för mycket.

Johanna

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0